AJANKOHTAISTA

Nonii.

Härmän metsästysyhdistys on siirtynyt Tikitaaliselle aikakaurelle. Kiitos siitä Ruotsalan Kallelle, ilman sitä tämä olis siirtyny varmaan seuraavalle vuosituhannelle. Tätä kanavaa käyttäen olis tarkootus koittaa näitä seuran asioota tiarootella, uusia ja vähä sitä historiaakin. Jos jollakin lojuu digikuvia seuran historiaan, tai vaikka vaan metsästykseen yleensäkkin liittyen voi niitä laitella näin aluksi vaikka mulle tai Kallelle. Ja mikäli on niitä paffisia niin kyllä nekin sähköiseen muotoon saadaan. Koitamma niitä tänne sitte laittaa.

Täälä voi helposti porukkaa infota, kunhan te ensin tänne löyrättä.

Muistakaa palauttaa joulukuun aikana saalismäärä kysely. Sen voi laittaa täältä sivuilta käsin omasta osiosta tai vaikka tekstarilla. Niin tai sitte se lappu kokoukseen tai jollekkin johtokunnan jäsenelle.Etenkin metsäkanlintujen metsästyspaine olisi mukava oikeen oikiasti tiätää. Niin ja onhan tämä sääntöjen nojallakin jäsenten velvollisuus. Palautelaatikko sijaitsee toistaiseksi allekirjoittaneen auton perällä, mutta koitetaan saada se oikealle paikalle kylätalon seinustalle.

Terveisin Tomi