Kirjoita vieraskirjaan

Kiitos kun vierailet Härmän metsästysyhdistyksen kotisivuilla

Kirjoittaja pienipeto pyytäjä, 16. marras, 2012

Asian mukaaset sivut ja muutenkkin ok! Täs pikku vinkki seuranjäsenille. jos näette pienpeto pyytäjät liikkeellä, niin liittykää joukkohon vaan. Ei ne sieltä tuvasta taharo kaatua!

Kirjoittaja mika mäläskä, 15. marras, 2012

noniin komiat sivut ootta naputellu.. olihan siellä oikeen hyväntuurin mieski päässy kuviin..
ps:rusakkojahtia/kettujahtia odotelles..

Kirjoittaja Kalle, 14. marras, 2012

Sivut on hyvässä vauhdissa ja olis hienoa jos löytyis niitä vanhoja kuvia seuran alkutaipaleelta. Skannaamalla paffikuvistakin saa sähköisiä kuvia.

Kirjoittaja Esa Hietala, 14. marras, 2012

Hyvät sivut.

Kirjoittaja Timo, 14. marras, 2012

No niin, nyt rupiaa informaatio leviämään. Hyvä hyvä.

Kirjoittaja Timo, 13. marras, 2012

Mahtava juttu

Kirjoittaja Mika, 13. marras, 2012

Sivut on hyvä saavutus. Nyt minäkin voin ilmoitella kivoja tuotteita suoraan jäsenille.

Ja pistä näin sivujen kunniaksi.
Ultrapoint tutka + ohjelma hintaan 729€ tarjous voimassa 30.11 asti.

Lisäksi
miehet ja naiset pitää saada kunnon vaatteet.
Ei mitää pilipalia.
Härkila pro Hunter ja Dog Keeper. 5 vuoden puhkikulumattomuus takuulla. Jota ei muilta merkeiltä saa. Laitetaan hinta -30% Ovh hinnasta.

Mulla on muuten paljon sellaista mitä juuri ajattelit. Kysy

Niin sivut on hienot ja kuvia tulee tarvittaessa.

Kirjoittaja Olli Ruotsala, 13. marras, 2012

Hyvää metsästyskautta kuluvalle jahtikaudelle 12-13 kaikille sivujen käyttäjille :)

Kirjoittaja Jukka Yliketola, 13. marras, 2012

Voi poijat, kullon komiat sivut!

Kirjoittaja Tomi, 12. marras, 2012

Hyvä tuloo.Nyt vaan kaikki jäsenet kuvia kaivelemaan puhelimen perukoolta ja kameroosta...

eipä oo kovinkaa turhaa hommaa,voisinko saada makkaran